Buenas Noches

Samira blev arg på mig för att jag inte bloggat idag :( Men jag var i skolan hela dagen och sen när jag kom hem var jag så trött och hungrig så jag orkade verkligen inte.. Men jag bloggar nu! Bättre sent än aldrig if you ask me..

Måste säga att jag blir lite deppig av att se så mycket vitt så fort man kommer ut. Man ser ju inte ens marken längre, helt sjukt! Blir det kallare än vad det var idag så vet jag inte vad jag gör. Kommer stanna inne i mitt rum och gå ide. Jag kan ju inte ens andas genom näsan längre.. Buhuu!

Imon har jag inga föreläsningar och det är riktigt skönt! Jag behöver inte stressa på morgonen, utan man gör allt i lugn och ro, hinner t.o.m. äta frukost hihihi^^  Måste dock endå till skolan för det går ju inte att plugga hemma, mission impossible, så det är väl lite tråkigt. Jag tycker faktiskt att det borde förbjudas att gå ut när det är så här kallt. Då skulle man inte få ångest för att man stannar hemma.

Buenas noches*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0