You look into my eyes, I go out of my mind

Borde egentlligen, egeeentligen ligga o sova just nu. Har tenta imon klockan 8.15 men jag kan inte sova. Borde då sitta o plugga, men det känns helt värdelöst för det känns som att inte ett ord till kommer fastna, läser jag en sida till så spyr jag. Kommer spy upp vetenskapsteori. HATAAA!

Sitter istället o lyssnar på musik och kollar på webcam bilder som jag tagit under 2 års tid (sen jag köpte min dator) och jag måste ju säga att jag är ju fan inte frisk. Har tagit dem konstigaste bilderna med dem fulaste minerna, det borde ju vara förbjudet!  Herreguuuud.. Jag skulle skämmas ihäl om någon såg dem, radering projekt på G.

Ska försöka sova lite nu, fick råd att jag sitta o plugga innan jag drar till tentan imon bitti, får se om jag kommer upp! Puss på er och sov gott* 

                
                   Gammal bild på mig o syster, vi är coola.
                
                  Och sen bild på mig och min älskade Nikki!

Kommentarer
Postat av: sami

you can doooo itttt!!!!

2010-12-18 @ 11:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0