120210 Hey, Ms Jabbar, tell me where have you been?

They´ve been asking, they´ve been searching, they´ve been wondering why.

Lite så kände jag när jag klev på rullbandet i tisdags på gymmet. Efter fyra dagars vilande från universitetets gym, eller aa fyra dagars vilande ifrån någon som helst kroppsrörelse så kände jag mig tvungen att ta mig dit. Hur som helst så gick det inte lika "lätt" som det brukar göra och allting kändes bara så mycket jobbigare. Jag tränade exakt lika mycket som jag brukar, om inte mindre, men ändå svettades jag a lot more, (alltså det droppade från min panna, så nasty) och jag kände mig helt utmattad under hela processen. Drog slutsatsen att jag hade varit borta från gymmet för länge. Sen kom den här låten på ipoden medan jag släpade mig fram på rullbandet, jag är Mr. Carter och They är alla maskiner på gymmet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0