170210 I see no change.

Hej bloggen. Jaa, vad ska man saga? Jag kan inte skriva de tre sista bokstaverna pa det svenska alfabetet pa mitt tangentbord. Och nej, det ar inte for att jag har akt utomlands och sitter pa ett internetcafe med ballerina skor och shorts. Det ar for att min dator har blivit knapp.
Sa har sitter jag pa mitt rum i halan orebro som ar tackt med sno och skit. Imorgon har jag aven tenta, som gradde pa moset (som vi svenskar brukar uttrycka oss). Och det kanns ju inte bra maste jag ju saga. Inte bra. Som allt annat.

Forlat for mitt trakig inlagg. Har fatt for lite av the zsa zsa zsu helt enkelt. Nu ska jag gosa med mina bocker!



xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

jag antar att det är sam som skrivit? lycka till på tentan! det kommer gå bra :D

2010-02-18 @ 08:51:29
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0