210210 Ny soffa!

Hello! Blev ingen pensionarkvall igar i alla fall, jag och wifey hade skitkul. Det var tur det, annars hade vi gatt ut och doppat vara huvuden i snon. And we dont want that do happend.

Hur som helst sa har jag inforskaffat mig en ny soffa idag! Mitt rum ar antligen fullandat, eller aa..det skulle inte skada med en ny sang, en fin matta, en walk in closet och en bubblande jacuzzi men that aint gonna happend. Imorgon borjar en ny helvetes kurs som kommer att krossa mig. Gar fran klockan 08.00 till 16.00, sa javla sorligt. Kommer vara zombie. En acklig javla zombie.

Godnatt!



xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

nice med ny soffa! och du klarar den nya kursen, du klarar det alltid ;)



nu har jag bloggat btw!

2010-02-22 @ 11:13:33
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0