220210 What to do?

Godkvall mina vanner. Kom precis ur duschen efter ett halvhart traningspass..var sa seg idag. Not good. Jag tycker gymmet ar sa javla patetiskt egentligen. Alltsa egentligen. Om man tanker efter. Maskinerna ar sa mobbade, rullbanden, traningscyklarna, crosstrainerna och stepsmaskinerna, man kampar men kommer ingenstans. Sa sorgligt. Trampade pa stepsmaskinen i 20 minuter idag, men jag kom ju inte hogre upp for det..aja, det ar vad jag tycker i alla fall. Men vill man vara fit till sommarn antar jag att jag maste sta och svettas och se sorglig ut resten av terminen. What to do my friends, w h a t  t o  d o ?
Ska krypa in i sangen nu och plugga innan jag somnar, borjar kl atta hela veckan. Yey!



Fina kor fran BD forra aret.

xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0