280210 Sundays.

Hej bloggen! Lag i sangen till klockan sex pa kvallen idag, men anda kanner jag mig trott och inte tillrackligt utvilad..Khalle ar har nu och ska stanna har i ett par dagar, vi sitter vid varsin dator nu och kollar pa inside man. Hiho.
   Igar hade jag skitroligt, vi tog oss till bjornstugan dar det var fullproppat, man kunde knappt rora sig, Im not kidding. Lokalen dar ar saaa liten. Hur som helst sa var det bra musik och bra sallskap. Medina upptradde pa deras miniscen, lyckades ta en bild med de, jag ar sa grym. Not.

Anyways, den har sondagen har varit seg, har stadat och tvattat. Jag orkar verkligen inte face veckan som kommer, borjar atta och slutar fyra every single day, kan ni fatta det? I cant.

Vi hors.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0