Sthlm Baby!

Alohaa!

Skulle vilja säga det från Hawaii men är man fattig student så får man säga det från tråkiga kalla sthlm! :(

Kompisar från Sthlm kom på besök i öret igår, så de va jätte kul! Alltid kul när jag får träffa dem för vart man än är så har jag alltid kul! Det handlar alltid om sällskapet.. Vi förkröka först hos mig och sen drog vi till Sodabe, därefter gick vi vidare till kåren. Det var dock väldigt tomt även fast det var lönings helg. Ajaa jag hade kul ändå, som sagt med rätt sällskap är allt möjligt.

Så idag slapp jag åka buss/tåg helt ensam i 2- 3 timmar, jag fick skjuts av vännerna och det var super skönt :)

Idag blir det utgång igen!! Det är så skönt att vara här i mitt kära STOCKHOLM för att jag är så trött på öret :/ Så det ska bli kul o träffa alla vänner och bara ha kul!

Önskar er en trevlig lördag, och ha kul! För det ska jag ha!
Puss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0