Always the same..

Hallooj!
Det är tisdag kväll/ natt och jag är helt slut! Vaknade ganska så tidigt, gjorde mig iordning och sedan gick jag till skolan för att pluggis all daaay! Eller aa fram till 6, då gick jag och roomie hem för att laga mat och hinna vila innan träning at the gym :)

Jag hade först tänkt att inte gå eftersom jag har tappat bort mitt gymkort (ovanligt hahah) men musse o karen tvingade mig att gå ändå! Så då gick och jag kämpade och nu sitter jag här och känner mig riktigt stolt ^^

Nu ska jag iaf lägga mig och läsa lite innan jag sover. Måste ju få lite skönhets sömn höhö! För imorgon iväntar en exakt likadan dag som idag! Blääää Så jobbigt :(    Och on top of that så saknar jag min älskade.. Men men..

God natt alla glada! Puss *




Gosh är så sugen på bullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0