So you think you can dance?

Hej Bloggisen :)

Ska strax lägga mig, ska bara snacka klart med bobo! Hihihi ^^

Kollade på So you think you can dance idag. Oh gooosh va de är grymma och jag blir så jealous för att alla har talanger förutom jag och sami då hahaha. Till och med khalle har en talang lixooom :(

Jag har följt programmet sen det börja, cuz I love it, och jag va så nervös på finalen! Man vet ju aldrig hur folket ska välja. Men det blev Russell och jag tycker att han helt klart förtjänade det!

Nu ska jag gå och lägga mig för det är tooo late! Och jag måste upp tidigt för att tvätta, föör jaaa glömsk som jag är glömde jag bort att jag hade tvätt tid idag..
God natt! Puss*


nervös var jag innan de skulle säga vem the winner was

                                  And the winner is......Russel!!
                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0