Crappy Crappy Day

God dagens!

Är trött och tjurig idag. Why? I donno. Kan bero på sömnbrist i över en månad, jääääävligt jobbiga människor på mitt jobb, solsting, eller att tjejerna på jobbet smittade av sig, för nästan alla va "tjurhumör" idag.. Ähhh det går väl över! I hope :)  Hade tänkt dra o bada efter jobbet men icke, molnen ville jävlas med mig, så precis när jag sluta så kom de fram. Ville ni få mig på ännu sämre humör? Ni lyckades.

Ska nog bara va hemma idag och göra pappa sällskap! Mamma och tvilligarna har nämligen åkt till Barcelona och idag. De bara lämade oss och de ska vara borta i 3 HEEELA VECKOR! De ska få sola, bada och bara koppla av i värmen medan jag jbbar som en åsna! Gissa om jag blir på ännu sämre humör medan jag skriver det här ooooh! Nu är jag jätte sugen på chocklad eller guuuudis! I need it now, på momangen.


Bild från i lördags. Jag och älskade gullungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0