Dag 1

07.30 Hade satt larmet på kl. 07.30, vaknade och somnade. Larm 08.00, vaknade och somnade. Sista larmet 09.00, vaknade och snoozade till 09.30.
09.45 En lång morgonpromenad med min kusin från Bangladesh (som bott i Tyskland med sin man i snart 2 år, åker tillbaks på söndag).
Frukost, betala räkningar, ringa (jävla) öbo, prata telefon, mobba min pappa och sånt allmänt småskit. Sitta vid datorn, drömma bort i sista-minuten resor.
12.40 Gränby-centrum. Reafynda lite på gina tricot. Tillbaks hemma efter någon timma.
14.20 Min kusin M kommer för att hämta min kusin från Bangladesh ifrån oss (hon ska bo hos dom till imorgon). Vi pratar. Han såg Law abiding citizen igår, en grym film! Får inte glömma att jag ska streama filmen Taken och titta på den någon kväll.

15.00 De åker. Jag vilar till kl. 16.00. Djup sömn, underbart.
16.05 Vaknar --> Noppar mammas ögonbryn.
16.15 Börjar åka till jobbet för ett kvällspass.
23.15 Hemma. Gårdagens pizza värms i mikro. Gott. Prata i telefon. Kolla bloggar.
00.15 Godnatt. Känns som om det kommer att bli svårt att somna ikväll.

Måste upp 07.00 imorgon för mitt sista arbetspass i sommar.



I love you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0