Det är dags för fredagsmys!

Borde egentligen inte sitta vid datorn, ska jobba imon, men ville blogga lite innan jag lägger mig eftersom att det var ett tag. Det är ju så jäkla fint väder ute, helt underbart! Man vill ju inte precis sitta inne vid datorn då. Har haft en riktigt mysig fredag, började me att dra o bada med pluttis och hans kusiner i Nälsta, man är typ tvungen att bada hela tiden eftersom att solen bränner så mycke, jag känner mig som en stekt kyckling när jag försöker sola! Haha

Vi drog hem för att "laga" mat. jag gjorde riset (cuz I'm a prow) och så åt vi det med en super god kycklinggryta som pluttis mamma hade lagat! MUMMA säger jag bara :D  Efter det satt vi bara hemma, hans kusiner kom över och vi kollade på The Hangover! Så jäkla bra film, man skrattar hela tiden för att filmen är so sick! Om ni inte har sett den så rekommenderar jag den!

Läggdags! Puss*


Bild från i onsdags när vi fika inne i stan. Shushan, jag och loquita!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0