Eclipse

Hallooj!

Medan Kenza dissar "halloj" så hissar jag det. cuz I tycker att det är gulligt :) Inte för att jag brukar säga det irl men här på bloggen går det ju bra! hahhaha

Sitter här på jobbet och är övertrött, så ursäkta mitt flummiga inlägg men har vart vaken sen klockan 5 idag och kunde knappt sova inatt :(   Men ska snart iväg till gulligull Marie idag, ska åka till bålsta! Där ska det ätas en massa gott, dricka och leka en massa lekar. Typiskt Marie, hon bara älskar det! Så i bålsta ska jag spendera min lördag.

Igår jobbade jag, som vanligt, och efter det åkte jag in till stan för att möta upp mina systrar. Vi skulle på bio för att kolla på Eclipse. GOOOOSH! Den är så bra, alla MÅSTE se den. rekommenderas älskar historierna..Vi drog o fika efter bion och sedan åkte vi hem, för jag är en party pooper :( Måste lägga mig tidigt..




Bilden blev liten, orkar och hinner inte fixa, men det är bild på Marie, Mine och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0