JOGGINGRUNDA!

Kom precis hem från en super joggingrunda. Det är perfekt väder för att gå ut o träna. Det går ju knappt o va ute om dagarna, är man det så måste man ha en strand/sjö/pool i närheten för att kunna svalka sig var 10 min. It's crazy tror aldrig att det varit så varmt i Sverige och vi är verkligen inte förberedda för värmen. Vart man än går är det så varmt och det finns ingenstans o svalka sig. Usch! Därför går jag nu på kvällen då det är svalare. Nu är jag iaf röd som en tomat så en bild på mig just nu...ehhm.. nej!  Men det var skönt att få gå ut o springa, känna att man rör på fläsket och inte bara sitter hemma doing nothing :)


Bjuder på denna bild i lördags när jag va på Josefina! Här med Carro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0