Sleeping tajm!

Det är fredag. Det är fredag och klockan är bara 25 över 12. Det är fredag och klockan är bara 25 över 12, jag ska inte jobba imorgon. Det är fredag och klockan är bara 25 över 12, jag ska inte jobba imorgon men ändå ska jag gå o lägga mig. Jag är trött, superduperfluperuper trött! Tror att bara jag ser en säng så kommer jag att decka. Vill inte riskera att kolla till höger för där står den och ropar på mig, kollar jag dit deckar jag framför datorn, inte ok! Klockan va ju 20 över 12, fan det är ju lördag!

Ska lägga mig o sova, behöver sova ut! Men imon, när jag är utvilad, då ska jag ut för att sola o bada. Vet varken vart eller med vem (jag är mobbad jag vet, I have no friends) men det skiter jag i för att sola ska jag ändå. Ska bli svart som en bajskorv! Wihuuuuu.. Passa på allihopa det ska bli 29 grader varmt!

Puss o god natt! Mucho love to you (i form av ett sugrör)

Kommentarer
Postat av: sami

haha

2010-07-10 @ 00:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0