SöndagsMys!

Sitter hos syrran i Handen och är mongotrött! Fy :(   Jag sov ändå ganska länge idag, fick sova ut för en gång skull, but still! Jag orkar knappt hålla mina ögonlock uppe, kanske borde jag använda mig av tändstickor som stöd? Maybe ;)    Har varit här hela dagen, hela familjen är här, vi har solat och ätit god mat!

Hade det jätte mysigt igår hos Marie. Jag och Fia kom fram någon gång vid 4 tiden, efter en helvettes tågresa. Hur kan Ac:n vara avstängd en sån varm dag som igår? Kändes som att jag höll på att smälta! När vi väl va framme hjälpte vi till med bålen och lite annat. Hennes mamma hade lagat världens godaste thai mat, GUUUD vad jag älskar vårrullar, fan det bästa jag vet! Jag åt så mycke tills jag sprack and I like it. Koh Phangan kan slägga sig i väggen! Vi satt ute på hennes pappas tomt och bara tog det lugnt resten av kvällen, förutom när vi lekte lekar. Jag brukar aldrig ställa upp på sånt, men igår kände jag mig lite tvungen och det visade sig vara super kul!

Lägger upp lite videos och bilder från gårdagen senare, eftersom att jag inte har med mig USB kabeln.

Puss*


Här är bilden som jag la upp igår, här ser man bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0