Spontan Trip!

Igår hade jag tänkt dra till grönan för att möta upp älskade Sami som jag saknat så mycket! Men vi kom försent, efter klockan 6 så höjde de priset till inträdet och då hade jag och tjejerna inte råd. Fattiglappar! Men snart är det löning, då jäääävlar! hahaha

Vi drog istället och åt mat, vi blev bjudna på mat av en jätte snäll tant som jobbade där eftersom att vi ite hade lösa pengar och de inte tog emot kort! Tack så mycket för maten! Du räddade oss..

Efter det drog vi vidare till Josefina. Jätte mysigt ställe dock väldigt dyrt men så värt det! Måste tillbaka.. Vi hade så roligt, vi bara satt o snacka hela kvällen! Kommer att sakna er så mycket när jag åker tillbaka till Örebro :(





  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0