@ Sumpan

Har varit lite dålig update sen förra veckan då jag åkte iväg till Garpis i Dalarna, men det är inte mitt fel! Det fanns ingen täckning därborta i varken telefon eller internet! Snacka om at vara in the middle of nowhere! (skriver man så?) Och sen jag kom hem har mitt internet knappt fungerat, varje gång jag sätter mig vid datorn så funkar inte internet. Snacka om att vilja jävlas med mig :(

Idag följde jag med Hannah till Kista, hon ville kolla in en jacka på Monki, själv köpte jag en blus/kavaj(vet inte riktigt vad det är, men det är fint haha) från HM. Blev helt kär i den ^^  Efter vår lilla tripp till kista drog vi vidare till Fia i sumpan för att se hennes nya lägenhet. Vi satte oss på tunnelbanan och fyfarao, det luktade så illa! En tonfiskmök hade någon släppt! Bläääää.. 
 
Fias lägenhet var så fin, ligger längst upp på byggnaden, en penthouse typ! Och utsikten var så vacker, den var över hela Sundbyberg, Love it!


Det luktade illa på tunnelbanan!


                    


Kommentarer
Postat av: Sadia

vilka fina bilder :) solnedgången var riktigt vacker!

2010-07-28 @ 15:20:16
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0