Tråkmåndag 5Juli2010

Hello Bitches! Är det så man ska skriva för att bli känd i blogg världen? Det verkar vara så, man måste tydligen vara väldigt aggresiv och elak för att lyckas.. Men men we don't roll like that here, visst Sami?.

Det har varit så fint väder de två senaste veckorna men tyvärr har jag inte fått njuta en sekund av det, jag jobbar så mycket och slutar så sent att jag inte hinner se solen :( Det är så sorgligt! Men idag kände jag mig tvungen att göra något åt saken, så jag och mamma tog oss till badet som ligger 5 min ifrån oss. Så där låg jag i ungefär 2 timmar och fick i mig lite D-vitamin höhö..

Nu måste jag lägga mig, men först måste jag torka håret, har precis färgat håret så jag måste kolla hur det blev!
Puss på er, sov så gott! 


Är så sugen på vattenmelon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0