F12

Kom precis hem från Willys, va där med mammsen o pappsen! Yes my freedom is now gone för de är tillbaka, men men det va kul/skönt så länge det varade! Hahhaha..

Hade tänkt blogga igår men jag var så stressad så jag hann aldrig :(   Jag och Marie bestämde oss för att göra något roligt för att bryta den tråkiga vanan att inte göra något roligt på vardagar! Hon kom över, vi fixade oss och sedan satt vi på min balkong och lyssnade på musik och drack varsin cider. Mys! Sen drog vi in till stan, vi gick till ett ställe som heter F12. Vi var inte där så länge eftersom att vi jobbade idag buhuuuuu men vi hade kul den stunden vi var där. Vi satt där med våra drinkar och kollade på alla sjuka människor som gick förbi, vi satt där o kollade in alla konstiga outfits och frisyrer, är inte det typ det bästa som finns? Hahaha



Super fina Bullen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0