Vin och ost

Guuuuud! Vill bara hem o sova. Har deckat typ 2000 gånger idag medan jag jobbar. It's crazy! Men men slutar om ungefär en halvtimme så jag får väl bara stå ut och hoppas på att tiden går fort. Har världens huvudvärk så det gör ju inte saken bättre.. Märker att jag klagar för mycket så jag slänger in en liten kommentar som " men vädret är ju jätte fint" höhö.. Torr? I knooow.. Älskling har även åkt hem idag så är väl lite deppig :(


Idag ska jag iväg till bålsta med mina underbara älsklingar. Vi ska dricka lite vin och äta ost. Lite vuxen poäng där hahah inte en typisk Daniela thing men ääh man måste ju prova på nytt, ellerhur? Försöker blogga lite mer när jag kommer hem ikväll!

Puss*


Underbara gullepluttar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0