020610 Update.

Sitter och äter chips framför tv:n just nu, känner mig lite uttråkad måste jag säga. Har en äcklig praktisk tenta imorgon som jag redan är nervös inför, jag hatar att redovisa framför människor, JAG HATAR DET. Jag orkar heller inte plugga till den, har suttit med seminarieuppgiften hela morgonen med Natalie, uuäähhh vilken tråkig skit-uppgift. Men hur som helst så får jag glömma skolan ett tag från och med imorgon eftermiddag, fan vad skönt det ska bli. Aja, har fetaste ångesten just nu, har ätit för mycket skit, ska nog lägga mig på golvet och göra några sit-ups, Ciao! '

Är så sugen på restaurang-maaat just nu...men jag är broke.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0