140610 Back on track.

Vad lat jag har blivit. Om jag var lat förut, då vet jag inte vad jag är nu, jag orkar knappt gå upp ur sängen om mornarna längre. Jag får maten serverad på bordet,  jag slänger mina smutsiga kläder i tvättkorgen och dagen efter är dom rena och fina och ligger vikta på mitt rum. Mammsen, I just love you!
   Hur som helst så har jag spenderat senaste veckan med att träffa mina fina vänner! Jag har även flyttat ner till spelrummet, så där ska jag sova hela sommaren, sen håller jag på att rensa ur mitt rum...ni anar inte vilka sjuka grejer jag har hittat i mina skåp. Ska visa er lite grejer någon dag, haha.

Jag hann ta lite bilder när A och M var på besök, vi spenderade fyra dagar tillsammans nonstop. Saknar dom ändå, tro det eller ej.





Kommentarer
Postat av: Dani

Ohhh vilken super fin bild! Love it! Jag vill se vad du har hittat vad du hittat i dina skåp nyfiken ko



Miss you!

2010-06-14 @ 20:24:06
URL: http://thezsazsazsu.blogg.se/
Postat av: sami

hahah du ska få se!!! :D i miss you too cow!

2010-06-14 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0