180610 Forever young.

Okej, jag var ett freak när jag var liten. Jag kan inte ha mått bra. 
   Som ni vet har jag rensat lite i mitt gamla rum (i typ två veckor), och jag har hittat massor av gamla saker. Jag kan säga att när jag var liten, då hade jag lite perioder..typ som yrkesperioder. Jag var 1. Låtskrivare 2. Designer 3. Författare 4. Poet 5. Sångerska 6. Konstnär 7. Tatuerare osv.. Jag har t.ex. hittat ett helt häfte med massor av olika engelska(!) låtar som jag har skrivit med refränger och verser och allt! Så pinsamt. Såååå pinsamt. Men jag hade ändå inte hjärta att slänga det..

Här är lite andra grejer jag hittade:



 


Kommentarer
Postat av: sadia

hahah första bilden :D guuud vad jag kommer ihåg de där runda grejerna också, vad heter de, typ pogs?

2010-06-18 @ 15:52:36
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: sami

jaaaa POGS!

2010-06-18 @ 17:16:45
Postat av: Danialhanne

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-05-10 @ 07:56:10
URL: http://danialhanne.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0