200610 Summernights.

Somnade efter halva filmen (Remember me) igår, blev halvt uttråkad, men jag lovar, jag ska titta färdigt på den..kanske ikväll, eller imorgon. Har hört att den är väldigt bra, so I´m gonna give it a shot.
   Hur som helst, tänkte bara säga Godnatt till er som ska sova, och Hej till Tarzan (på tv 3). Imorgon är det en ny vecka, vissa ska jobba och andra ska bara ta det lugnt, själv ska jag äta Gresy Chinese, sleeping till noon...and feeling restless.
Skulle kunna ha sommarlov resten av mitt liv.
Tror jag.
Faktiskt.


Kommentarer
Postat av: sadia

sommarlov resten av livet skulle nog vara underbart. superfin bild!

2010-06-21 @ 18:14:27
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0