Balen

Hallååå gott folk!

Jag har haft så mycket för mig alla dessa dagar, så jag hinner knappt sitta vid datorn! Och när jag väl får en ledig stund så är jag så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna, ännu mindre sitta vid datorn. Igårvar det verkligen en sån dag. Jag sprang ju Blodomloppet ( sprang hela sträckan ska ni veta och känner mig så jäkla stolt över mig själv! Hihihih ^^) Så det blev inget bloggande.


Kom hem vid 8 -9 tiden, hoppade in i duschen, snackade med älskling och sen somnade jag på direkten! Fy vad trött jag va.. Sorry det blev inga bilder, glömde fråga mammsen om kameran på morgonen :(
 
Idag hjälpte jag små syskonen o fixa sig när jag kom från jobbet, de hade 9:ans avslutningsbal. De var så fina mina gullisar.. Känns sjukt att de blivit så stora, känns som att det har gått så fort! De blev iaf jätte fina, lägger upp bilder imon för de har kameran.

Nu ska det sovas! God natt*

         
             Gullisarna som små!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0