Dagens OUTFIT

Fyfarao va TRÖTT jag är, helt otroligt. Va på stan med lillsyrran idag, hon ska på bal så vi skulle gå o kolla på lite klänningar, och jag kände verkligen att jag kunde ha somnat samtidgit som jag vandrade runt där. Kände mig som en zombie. Vi hittade en klänning till slut, men hon skulle bestämma sig imorgon om hon ville ha den eller inte. Typiskt.

Ska verklien försöka lägga mig tidigt idag, behöver verkligen sova ordentligt idag, annars kommer jag inte att klara av morgondagen. Försöker uppdatera bättre, men jag har ju inte tillgång till datorer eller internet på jobbet, har bara det här hemma, så I'm sorry dudes!


Så här såg jag ut idag? Hiss eller diss? Plockade blomman på jobbet :


)

Kommentarer
Postat av: sadia

haha, hiss! har hört att det är inne med flätor igen och vem behöver vara brun på sommaren när man kan vara grön?

2010-06-07 @ 21:58:19
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0