Good day! 21 Juni 2010

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp massa bilder idag, men jag kom hem så jäkla sent idag. Och sen så kan jag inte ladda upp bilderna här på bloggen. Fattar inte varför men det går såååå segt, jag antar att det kan bero på mitt super sega internet. Maybe, maybe not! Laddar upp allt imon (bilder + videos)

Måste bara säga två saker.. 1: VIVA CHILE! De vann idag mot Schweiz och jag är överlycklig! They are almost there :D

2: Jag tror att mina trummhinnor spräcktes idag. Folk (galna små tjejer a.k.a fjortisar) skrek för full hals like crazy people, som att det var deras sista natt och hela världen skulle gå under. Fyfarao! Man kunde inte ens höra något och när kvinnan försökte intervjua Taylor Lautner och Kristen Stewart skrek de varannan sekund så jaaa jag hörde ingenting.


Jag idag på hovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0