Min baby!

FAN FAN FAAAAAN!

Smarta jag bestämde mig idag på jobbet att jag skulle jobba imon, så smarta jag ställer sig upp och skriver på listan när chefen kommer in och frågar om någon vill jobba i helgen. VARFÖÖÖR måste jag vara så girig när det kommer till pengar? Kan aldrig va nöjd, neeeej, måste jobba varendaste tillfälle som det dyker upp. Borde egentligen vila men men extra pengar sitter aldrig fel hehhe ;)

Efter jobbet åkte jag och Shushan till Nacka för första gången, stort köpentrum med massor av affärer, Me Like! Sedan drog vi till Slussen, satte oss på eken och drack rose, super mysigt. Fick dra hem tidigt eftersom jag va super duper uper trött och för att jag ska jobba imorgon!





Måste bara berätta att jag älskar min baby! Min baby är underbar och fin, o cool och den kan göra många saker. ÄLSKAR MIN NYA BABY!


Min nya fina baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0