Offline

Hello darlings!

Jag har varit lite off under helgen, men jag har inte haft tillgång till dator, så I'm sorry! Är otroligt trött, har knappt sovit något under helgen, och nej det är inte för att jag vart ute o festat och stannat uppe till sent, utan jag har vart tvungen att vakna tidigt ( 06.00!!!!) varje dag. Så orkar inte skriva mer just nu, bloggar mer imorgon kväll, när jag kommit hem från att ha kollat på CHILE - SCHWEIZ matchen (klockan 16.00) inne i stan och från Twilight Fan Event (klockan 18.00). Mohahha jag ska få träffa skådisarna, är ni avundsjuka?  Yeah I can feel it ;) Hö hö hö!

Hörs! God natt, puss*


Kommentarer
Postat av: sami

ta mycket bilder!!!!!! och esvara paa min sms flikka

2010-06-20 @ 23:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0