Oh gosh! It's Mondaaay

Jag har varit en dålig bloggare, I know, men har verkligen haft mycke för mig! Men nu är verkligen skolan över och jag har bara jobbet o tänka på, inte för att man behöver tänka då men jaa ni fattar :)

Kom hem efter en JOBBIG resa från örebro, hade 1000 väskor att bära på och det var så varmt ute, ville bara lägga mig ner på marken mitt i T-centralen o gråta. Men jag gjorde inte det, älsklingens ord "jag är STAAARK" ekade i mitt huvud så jag lyckades ta mig till pendetlåget.

Syrran tvingade iväg mig till kista, är hon inte elak? Jag har inte råd med shopping och endå tar hon mig in på affärer, där jag ser alla UNDERBARA kläder som jag bara måste ha men inte kan köpa. Fattar hn inte att jag LIDER?? Elakt tyckte jag :(

Aja imon är det skit måndag igen, så nu väntar en hel skit arbetsvecka.. Hoppas det går snabbt, suuuuper snabbt!
Puss*

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0