SATC

Känns som att jag kommer decka när som helst, så tröött är jag! Så om det är stavfel eller konstiga meningar så säger jag bara en sak : don't hate just appreciate :)

Tänkte lägga mig o sova nu, känns helt sjukt att lägga mig innan klockan 12, tror inte jag har gjort det på år! Hahha men men där ser man. Ska kolla på Sex and the City the movie tills jag somnar! Behöver verkligen vila inför imorgon ska ju springa Blodomloppet! Ska se om jag kan låna mammas kamera och ta lite pictures..

                           

"Some people are settling down, some people are settling and some people refuse to settle for anything less than butterflies"  Carrie Bradshaw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0