Sommarlov.

Jag har döljt något från bloggen. Jag har lyckats dölja mina mat-vanor, och tur är väl det, för jag skäms så mycket. Min roomie har varit borta i drygt en månad och jag har fått klara mig själv, och jag har kommit fram till att jag kan inte klara mig själv, jag kan inte ta hand om mig själv. Min hälsa är inte på topp, inte konstigt att jag inte kan springa längre än 3 minuter på rullbandet? De här veckorna har jag tryckt i mig hamburgare efter hamburgare, pizza efter pizza, macka efter macka, godis, chips, glass, det är helt sjukt och jag blir så äcklad när jag tänker efter vad jag har utsatt min kropp! Så i sommar har jag bestämt att bli en mer hälsosammare person, jag ska träna och äta nyttigt. Starting on Monday! Det är verkligen dags nu.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0