TT- tråkig tisdag! 15Juni2010

Har faktiskt inte mycket o säga! Min dag var super tråkig :(   Jag jobbade som vanligt fram till 4, efter det drog jag och Sofia till gymmet för att träna. Tyvärr blev det inte mycket träning, inte för fias del iaf. En gubbe a.k.a. instrktören ( hans nya smeknamn) skulle hålla på och läxa upp Fia hela tiden, kan folk bara sluta lägga sig i andras liv och bara mind their own business? Undrar bara liksom..

Förutom det har inget spännande hänt, förutom att jag har plankat idag! HAHAH yeah! Jag kan också  vara en bad ass ibland ska ni veta ;) sååå back off!

Aja ska lägga mig nu, med blött hår, kan inte använda hårtorken för då åker jag på stryk! Lilla mammsen kommer bli galen om jag väcker henne hahah.. Det blev ett ganska långt inlägg ändå, där ser man va långt man kan komma genom att bara snacka en massa skit! HEHE

Natti natt! Puss*

    


Saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0