Sturecompagniet

Det blev minst sagt en lyckad lördag igår! Alltid kul när man är med kuliga människor (Jaa kuliga är ett ord!! Om jag får bestämma!) Det blev en snabbis till the Jake där jag träffade grabbarna, alla ville stanna kvar och festa kvar där o dra till MP (vilket är världens sämsta klubb!) Jag och R mötte M och åkte in till stan där vi träffade lilla Shushan. Det blev stures till slut, efter en hel del tjat från min sida. Förstår inte hur hon inte kunde gilla klubben, aja nu har hon iaf ändrat sin uppfattning, hoppas jag iaf.

Inne på stures så träffade vi Fia och Mine :)  Det blev som sagt en lyckad kväll! Minus för hemvägen, hatar att åka nattbussen själv men men sånt får man ta..

Lite bilder från igår

 
  
 
 
 
 
 
 

 
 



Kommentarer
Postat av: Alexander slisket

Dani vilka vackra foton du har lagt upp på mej HAHAHAHA

2010-06-14 @ 00:09:35
Postat av: shuuushhan

vilken underbar kvälll söötiss.. ja kan verkligen vara vart som helst och ja har roligt med dejj... Love u <3 vi måste fucka ur i sommar allså sommar 2010 e våååååååååååår.....

2010-06-18 @ 23:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0