Måndag 14 Juni 2010

God kvällens kära läsare!

Känner mig otroligt trött, även fast det bara är måndag och det precis har varit helg. Så tänkte lägga mig ganska tidigt idag, känner att jag behöver mycket sömn om jag ska klara av morgondagen.

Efter jobbet följde jag med syrran till Barkarby Outlet, hon skulle köpa en system kamera. Lilla Bezav fick följa med, så att syrran kunde ställa frågor, cuz he is a prow! Höhö nee men hur som helst till slut bestämde hon sig för att köpa Canon 550D tror ni att den finns kvar? Nope den är slutsåld! Typiskt, varför kan de bara inte säga det från början? Istället står man där och ställer 1 miljon frågor för att de sen ska säga "Tyvärr den finns inte kvar, den är slutsåld". Very annoying! Aja vi drog till expert, och där fanns den. Så nu är hon super happy :) Lilla plutten.


Vi kom hem och gjorde en super sallad! Mumma!!

Bilder från idag:

Godigaste salladen!

Dagens egobild! hahah Tröja från Hm glajjer från Jc :)

Denice tar fram sin nya kamera och hon är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0