Where are you?

Seriöst! Vart i helskotta är sommaren? Jag behöever svar NU, jag blir galen! Jag behöver verkligen ta mig här ifrån, vill bara åka utomlands :(    Blir så deppig, jag jobbar hela dagen, så det skulle det va trevligt med lite sol när man ska hem. Men nej! Någon hatar mig, eller kanske inte bara mig utan hela Sverige, Yupp det är nog så!

Känns som att dagarna bara går och att jag inte riktigt hänger med. Vekorna går sååå snabbt, helt plötsligt är det fredag! Skönt med helg iof, sitter aldrig fel med ledighet if you ask me  ^^

Hann inte blogga igår, drog på bio med N och K för att kolla på premiären av Killers. Vi drog även till Pizza Hut för att äta innan bio, det var himmelskt gott! Rekommenderas hihihi..







  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0