Blodomloppet

Jahapp då har min blogghomie tagit en paus, då får jag underhålla er. I will try to do my best!

Jag var o tränade idag efter jobbet, skönt :) Får ju mig o känna mig så duktig hahha känner ni inte likadant? Det är också skönt att bara slappna av och tänka på annat efter stressiga dagar på mitt jobb. Man borde göra en Tv-serie tycker jag, det är så mycket drama hela tiden. DRAMA DRAMA DRAMA! Alla ka hålla på att tjaffsa hela tiden, känns som att man vore på dagis.

Hur som helst, imon ska jag springa blodomloppet (tror det heter så) med några från jobbet, så det ska bli kul! Ni får heja på mig hihih ^^

               


Kommentarer
Postat av: Anonym

va duktigt!

2010-06-08 @ 20:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0