020310 Desperate housewives och Cougartown!

Hej alla glada! Idag ar det en speciellt dag, eller snarare ar det en speciell vecka. Jag hoppas alla vet varfor, annars suger ni. Det ar sa att det ar tvserieperimearvecka! Ikvall startar Desperate och nya serien Cougartown och jag och mina kor kommer sitta bankade. Ive been waiting so long! Visst ar det sorligt att tv ar det enda positiva med denna vecka...men det ar sant. Sorligt men sant.

Annars ska jag bara ga och trana, plugga lite och ata lasagnette ikvall, tjingeling!



xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

ska också kolla på cougar town, haha! vi får hoppas att det är bra :)

2010-03-02 @ 21:49:26
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0