040310 Goodmorning.

Godmorgon! Sitter har och ater min grot och tittar pa nyhetsmorgon, kan man bli mer nordig? Jag ar fan 20 ar gammal, inte 57. Ibland kanner jag mig som 57. Min rygg gor ont, jag orkar inte gora saker och aa..jag ar allmant sorglig.
   Solen skiner idag i alla fall, heeelt underbart, jag alskar solen. Hoppas mammsen och pappsen kommer hit i helgen, saknar de sa javlaaa mycket. Kanner mig som en overgiven bebis nar jag har varit borta fran de for lange. Men om vadret fortsatter som det gor, sa kommer de att dyka upp, sa det far absolut inte bli nagon mer snostorm..
Idag ska jag lara mig hur man tar venprov...det ni. Maste sticka till skolan nu, ha en bra dag och njut av den fina solen. Tjingeling!

xo
Khalle, en sommardag

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0