060310 Thats how much I love you.

Hej mina vanner. Jag har haft en underbar dag, alldeles perfekt. For vet ni vad, mina bastaste foraldrar har varit har hela dagen med mig. Och nu ska jag beratta for er, att det finns inget battre an den karleken man far fran sin paron, det finns inget storre an deras karlek. Sa egentligen, sa klarar jag mig alldeles utmarkt sa lange jag har dom. Alldeles utmarkt.

Aja, ska sluta snacka bajs, ikvall blir det utgang och jag har ett stort fetto ilandsproblem, har ingenting att ha pa mig. Knas. Jag borde shoppat nagot idag, men neeeeeeeeej Im a stupid ass. Och sa har jag ett till problem..mitt har..det har blivit platt. Det bara hanger och dinglar haha. Kommer troligast se ut som en DOD TRANSA ikvall. JA, DOD TRANSA. Inget kan vara fulare an det. Ordet borde finnas i ordboken..upptackt av Khalle Hajdi Hashi.

Tankte visa min nya mobil...for jag har fatt en ny mobil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Och sa fick jag massa kuddar och massa annat av my parents>




PS! Grattis pa fodelsedagen www.sadia.blogg.se/

xoxo


Kommentarer
Postat av: sadia

tack igen! och vilka fina kuddar och mobil, lite blackberry stil eller?

2010-03-07 @ 13:34:39
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0