070310 Che, che, che, che, che, che, check it out.

Hej bloggen!
   Somnade runt 05.00 igar och vaknade vid 10.00 imorse, sa jag har bara sovit i fem timmar, men annars mar jag bra idag. Kanner mig lite trog i hjarnan..a jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag och Dani sitter och kollar pa 16 and pregnant och chillar bara. Hade riktigt kul igar, det blev Satin som var proppad med manniskor. Dansgolvet kandes som en sillburk...eller vad man sager..en javla snubbe tog pa min rumpa, blev skitchockad, javla idiot, men jag satte honom pa plats.

Ska bara ta det lugnt idag och maste gora fardigt min seminarieuppgift..sa det ar val det som hander denna sondag. xoxo





Kommentarer
Postat av: anonymooous XD

niice bloogg :D

2010-03-07 @ 17:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0