080310 And a new week has begun.

My Gosh! Jag sitter framför Danis dator nu och tänkte utnyttja tillfället att blogga med alla bokstäver som finns i det svenska alfabetet, känns...aaa...jag vet inte..obeskrivligt. Tänk vad mycket man tar för givet.
   Idag har jag varit i skolan hela dagen och lärt mig sätta PVK (perifer venkateter), dvs. sätta en nål i en ven där man kan tillföra läkemedel eller blod eller sånt man vill få in helt enkelt. KTC (kliniskt tränings centrum) är skitkul, man får lära sig soo much och det är intressant, tro det eller ej, haha. Men imorgon är det bara tråkiga föreläsningar och jag och Natalie måste göra färdigt vårt arbete. Whyyyyyyyy God whyyyyyyyyyy?

Men vet ni, det börjar kännas som att våren är påväg..ohh det är sååå underbaaaaarrrrrrrt!

Jag och min lilla ko har lagat supergod mat idag föresten..



Måste GITTA (haha), Dani kommer ut ur duschen nu, my gaaaaassssssshh!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0