110310 23:53

Tjabba Tjena Hallååå

Hur mår ni allihopa? Själv mår man prima ballerina :) Varför? Jaa det vet jag faktiskt inte.. Kanske är det för att imorgon är det fredag och därmed helg, kanske för att resan till sthlm börjar närma sig och jag ska äntligen få träffa älsklingen, eller kanske för att våren är på väg and I can feel it! Man får en känsla av att vara nykär som Sami säger. Jaa jag vet inte varför men det är inte det viktiga, det viktiga är att jag är lycklig!

Jag va och träna idag och det gick sisådära ska ni veta. Jag hade kämpat på Stairs Master maskinen i en halvtimme och så fort jag gick av så kände jag mig så snurrig. Jag kom fram till en bänk o satte mig ner, var riktigt nära på att svimma! Det var så läskigt :(  Sami kom och rädda mig, hon är min hjälte and i love her ♥   Jag vilade lite sen fortsatte jag o träna, för jag är hulken! Som lilla älsklingen hiihih

Nu ska jag iaf lägga mig för att få lite sömn, måste ju klara av morgondagen :)

God Nattens Ewrybööödy! Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0