120310 Its Friday, Im inlove.

Godmorgon! Det  är äntligen fredag igen! Det känns som om man knappt hinner blinka och helgen ar redan kommen. Underbart, for ju snabbare dagarna gar dessto närmare sommaren kommer vi. Jag verkligen längtar till ballerina skorna, varjackan och att kunna cykla in till stan (och käka pa max och cykla hem igen). Jag tog kort pa min feta frulle nyss, men kunde inte ladda upp...sa det far bli en bild pa mitt rum, jag sitter mitt i soffan just nu, paklädd och redo att sticka till skolan.

Trevlig heeeeeeeeeeelg




xoxo


Kommentarer
Postat av: sadia

fint rum sami, välstädat också ju, duktigt :)

2010-03-12 @ 16:03:32
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0