130310 Äntligen lördag!

Hejsan alla trogna läsare, sitter i skolan just nu och bloggar. Kände att jag var tvungen att gå till skolan idag, lördag, för att jag slappat för mycket den här veckan..tänkte make up for it idag en stund i alla fall. Solen skiner idag och allt känns så underbaaaaaaaaaaaart! Vädert är perfekt, gick ut med min skinnjacka och jag frös ingenting, har inte varit så här glad på länge. And it´s all because of the sun. Idag ska jag och min älskade ko ta en cykeltur till max (måste ju prova nya hot americaan!) och sen blir det troligtvis utgång. Det sitter en ganska söt kille snett mitt emot mig just nu...hihi. Trodde det bara var fula människor som gick till skolan på lördagar..men aja, ska kanske sätta igång med pluggandet nu. Ha en fantastisk lördag! Puss!



Jag idag med skinnjacka

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0