140310 Bearcottage

Hej bloggen! Idag är det söndag igen, och jag vill verkligen inte att dagen ska ta slut...för då betyder det att helgen är över och att en ny vecka kommer att börja igen...and I dont want thaaat! Igår tog Musse med mig och frugan till en skitrolig forfest, hade jättekul och alla var supertrevliga, sen tog vi oss vidare till bjornstugan som var helt okej, gillar inte alla fula tjejer som finns i denna stad..haha. Hur som helst sa fick vi i allafall skjuts hem av vara jättesn
älla grannar. En bra kväll. 

Idag ska jag försöka plugga och bara chilla, its sunday trots allt! Tjingeling!





xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

jag gillar att ni bloggar så ofta (jämfört med vissa andra host jag host), bra :D



och ja, jag ska till shtlm, skulle egentligen inte men så kom mamma och ba: men chadni ska ju gå! haha

2010-03-14 @ 17:47:31
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0