Cause I see sunset in your eyes

Sitter här och fixar mina naglar :) Det blir ett korallfärgat nagellack denna gång, känns så vårigt då hihih.. Kollar även på mitt favvo program Criminal Minds, att bara tänka på att det finns så sjuka människor i världen gör mig så rädd. Det är nog därför jag är lite av en fegis, hatar att vara ensam, att gå hem ensam om kvällana o så. Tror pappsen har skrämt upp mig lite granna, men jag tror det är bra eftersom att då är man mer försiktig..

Jag va och plugga idag, satt på tysta rummet med sami, nathalie och karen. Det är så tyst där inne, jag vågade inte ens vända sida på boken för då kändes det som om alla gav mig onda blickar hahha men men!
Sedan va jag o sami o träna cuz we are super super duktiga. Mitt mål är att bli biffig, som en bodybuilder! Mohahha just kidding, tror älsklingen skulle lämna mig då :D

Nu ska jag plugga lite innan jag ska sovis, och vänta på ett gulligt samtal hihih..
Good night, sleep tight and don't let the bed bugs bite ;)

Puss*

 
Så här ser mina naglar ut nu  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0