160310 A lá carte

Hallå bloggen! Har precis stoppat in mitt och frugans experiment i ugnen (som ska ätas till middag) och jag tror det kommer bli ganska lyckat. Vi älskar att experimentera med mat och prova nya chipsdipper, food is our passion! Mat är the great love of my life..kanske jag har sagt förut, men aa, that´s how it is.
   Idag har jag varit i skolan halva dagen, gått på seminarium (som gick bra, sa inte ett skit, satt bara tyst haha) och pluggat i älskade biblan.
Oh oh oh oh smakade precis på vårt experiment, blev yuuuuuuuuummiiiie! Kanske kan ge ut recptet sen..men bara kanske.



xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

experimentet ser mycket gott ut! förhoppningsvis ger du ut receptet? :D

2010-03-16 @ 18:13:52
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0